Ще у XVII столітті англійський астроном і геофізик Едмонд Галлей висунув зухвалу теорію порожнистої Землі. Вивчаючи розбіжність між географічними та магнітними полюсами, він припустив, що наша планета складається з кам’янистих оболонок. А між ними — порожнини, наповнені атмосферою, що здатна підтримувати життя. Входи до цих незвіданих світів приховані на полюсах, підсвічені полярним сяйвом — світлом, що виривається назовні.
Ви можете вважати це антинауковою маячнею. Але тоді чи насмілитесь ви зайти вглиб моря? Можливо, там на вас чекають істоти, що повзли віками вгору з підземного світу — химерні, мокрі, з відблисками чужої логіки в опуклих очах. Створіння, які ніколи не мали б побачити поверхню.
Та що вам до цього? Вудка рибалки довша за страх. І ви таки зловите свій трофей. Його буде страшно торкнутись, але викинути — ще страшніше.
«Глибокий жаль» — карткова стратегія, горор-гра про нещасну долю рибалок, що приречені витягувати з океану дедалі жахливіші речі. Ви проведете тиждень у морі, змагаючись з іншими рибалками за найцінніший улов. Провина за скоєні речі буде поглинати найвправніших вудкарів і охоплювати божевіллям, та чи зупинить це їх?
Також гру можна проходити в соло-режимі або кооперативно, відправившись у дослідницьку експедицію.
Якщо вас не лякає незбагненне, Гікач рекомендує інші ігри в жанрі америтреш-жахів, натхненні творчістю Говарда Лавкрафта: «Жах Аркгема. Третя редакція» й «Маєтки божевілля».
Ігролад
Кожного з шести днів гравці кидають кубики, щоб визначити запас енергії, а тоді вирішують: вирушити працювати в море чи провести день у порту — продаючи улов і поповнюючи припаси. Хід передається по черзі, доки всі гравці не спасують.
У місцевих водах водиться як звичайна риба, так і химерні істоти, що лякають, але й обіцяють щедру здобич. Закидайте вудку, підсікайте, платіть та ловіть.
Жаль і божевілля
Щоразу, коли ви ловите, з’їдаєте або продаєте щось моторошне, отримуєте карту жалю — спогад про вчинок, за який вам соромно. Кількість карт впливає на рівень вашого божевілля: переміщуйте фішку на відповідному трекері. У міру того, як розум тьмяніє, звичайна риба стає нецікавою, а химерна — дедалі жаданішою.
Карти жалю містять значення від 0 до 3 — їхня сума визначає глибину жалю та впливає на фінальний підрахунок очок.
Кінець гри
Після завершення останнього дня підрахуйте очки за рибу на руках, запасену рибу та рибомані. Гравець із найглибшим жалем скидає одну зі своїх запасених риб. Рибалка з найбільшою кількістю очок вважається найвправнішим!
Характеристики Настільна гра Глибокий жаль (Deep Regrets)