Обмін та повернення

  1. Товар, який підлягає обміну та поверненню
    1. Згідно Закону України про захист прав споживачів покупець має право на обмін чи повернення товарів належної якості в період до 14-ти календарних днів від моменту покупки.
    2. До обміну чи повернення приймається товар належної якості , якщо:
      1. товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, інших пошкоджень;
      2. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (не знята захисна плівка);
      3. збережені всі ярлики і заводське маркування.
    3. До обміну чи повернення приймається товар неналежної якості , якщо:
      1. товар має неповну або неправильну комплектацію;
      2. товар має недоліки друку;
      3. товар не відповідає заявленому.
    4. Витрати на пересилку товару на обмін/повернення покладаються на покупця та сплачуються напряму транспортній компанії.
  2. Товар, який не підлягає обміну та поверненню
    1. товар пошкоджено, зіпсовано або знищено при транспортуванні;
    2. товар пошкоджено, зіпсовано або знищено в наслідок необережного використання;
  3. Порядок обміну або повернення
    1. Покупець повинен ознайомитися з чинними правилами обміну та повернення.
    2. Покупець повинен подати електронну заяву на повернення за посиланням: https://joy.co.ua/return-form .
    3. Обробка заяви адміністрацією інтернет-магазину складає до 7-ми робочих днів з моменту подання.
    4. Адміністрація інтернет-магазину може звʼязатися з покупцем для уточнення інформації за вказаними в заяві контактними даними.
    5. Адміністрація інтернет-магазину зобовʼязана надати чітку відповідь щодо рішення по заяві за допомогою електронної пошти, вказаної в заяві.
    6. При ухваленні обміну чи поверненні товару адміністрація інтернет-магазину повинна надати покупцеві (один з варіантів) :
      1. поштові реквізити для відправки товару;
      2. електронну поштову накладну для відправки товару;
    7. Протягом 7-ми робочих днів від моменту отримання адміністрацією інтернет-магазина поштового відправлення (посилки) з товаром покупець (один з варіантів) :
      1. отримає кошти на банківську картку з якої відбувалася оплата замовлення;
      2. отримає кошти на бажаний банківський рахунок.

Подати заяву на повернення