Перед вами оновлене видання «Цербера» — культової напівкооперативної гри зі зрадниками, що оповідає про втечу з потойбіччя! Одного разу щось пішло не так, і мандрівники опинилися в давньогрецькому царстві мертвих. В принципі, можна було б там і залишитися, якби не були наші герої такими молодими. Аби не животіти в пеклі цілу вічність, вони намагаються вибратися з цієї страшної діри...
І це їм майже вдається. До рятівного човна на березі річки Стікс рукою подати, проте жахливий триголовий пес Цербер, який охороняє вихід із пекла, вже наступає на п’яти, дихає в спину полум’яним подихом і бризкає отруйною слиною...
Цербер гра: втеча з царства мертвих
Перше видання настільної гри «Cerberus» було розроблене у 2018 році П’єром Б’юті, творцем відомої рольової гри «Qin: The Warring States» і співавтором низки ігор у серії «Картавентура». Гра «Цербер» отримала чудові відгуки. Це — ідеальний варіант для гри в сімейному колі або компанії друзів.
Перед початком партії на стартовій ділянці ігрового поля розміщують фішку Цербера (у лігві) та фішки гравців (у воротах пекла). Невикористані фішки героїв виставляють на шкалу люті, перед ними розміщують кубик швидкості. Вибрана грань кубика відповідає рівню складності. Гравці отримують по 4 двосторонні карти дій свого кольору.
Гравці намагаються дістатися до човна, аби поплисти на ньому з пекла. Кількість вільних місць у човні обмежена. Щоб відчалити, човен повинен бути заповненим до кінця. Спіймані герої переходять на сторону Цербера й допомагають монстру наздогнати своїх колишніх друзів. Вони перевертають свої карти дій на сторону з Цербером.
Ігровий процес Cerberus
Учасники ходять по черзі. Активний гравець повинен розіграти з руки одну зі своїх карт дій і застосувати верхній чи нижній ефект. Факультативно можна розіграти одну карту підтримки або підступності (якщо гравець спійманий Цербером).
Для деяких ефектів вказана вартість активації. Якщо гравець не здатен заплатити потрібну ціну, він повинен вибрати інший ефект. Ефекти стосуються самого героя (в команді героїв або Цербера), іншого героя (в команді героїв або Цербера), усіх героїв або Цербера.
Ефекти на картах дають змогу:
добирати або скидати карти; переміщувати свого чи інших героїв ігровим полем; збільшувати чи зменшувати значення кубика швидкості; активовувати полювання Цербера; виконувати інші корисні й підступні дії.
Цербер починає полювання
Цербер активується, коли кубик швидкості досягає останньої поділки шкали люті. Монстр просувається на стільки поділок, скільки вказано на кубику швидкості. Якщо Цербер не наздогнав жодного героя, значення кубика швидкості збільшують на 1 і кубик переставляють на першу вільну поділку шкали люті.
Наздоганяючи одного або кількох героїв, Цербер зупиняється на цій клітинці. Фішки всіх спійманих героїв переставляють на шкалу люті. Ці гравці переходять на темний бік і перевертають карти дій. Тепер вони будуть допомагати Церберу ловити героїв, що залишились!
Перемога і поразка
Добираючись до фінальної ділянки, гравець перевертає найближчий човен, а решту скидає. Усім стає видно, скільки в човні вільних місць. Заходячи на клітинку з човном, герої займають вільні місця. Якщо в човні не залишається вільних місць, гра відразу закінчується. Перемагають всі герої на борту. Інші герої програють і навічно залишаються в пеклі разом із Цербером.
Цербер і герої, які перейшли на його бік, перемагають, якщо хороших героїв стає менше, ніж вільних місць в човні. У такому разі човен ніколи не заповниться й не зможе відплисти.
Любителям напівкооперативних ігор, де навіть від найближчого друга можна очікувати підступної зради, Гікач радить також звернути увагу на ігри «Істота» та «Немезида», натхненні культовими фільмами жахів.