Azul — це шлюзова гра. Від першої ітерації до цього третього входу гра випромінює тактильну красу та геймплей. Це неймовірно, що гра, заснована на такій простій системі проектування, справила таке враження. Насправді креслення залишилося незмінним у кожній грі, але використання плиток змінилося.
Частиною чарівності Azul є плитка. Цього разу вони чудові у формі ромба, які ви використовуєте для створення квіткових візерунків. Складання креслень, механізм вибору плитки з відкритого вибору, виконується простим способом. Щоб встановити кілька картонних підставок (технічно фабрики, але вони виглядають як підставки!) залежно від кількості гравців. На початку раунду на ці підставки кладуть чотири випадкові плитки. У свій хід ви берете плитки з одного з підстаканників, якщо всі вони одного кольору. Залишені плитки виштовхуються з підстаканника в середину. Щойно посередині є плитки, гравці можуть брати звідти.
У новій зморшці один колір плитки позначається як «дикий» у кожному раунді, і якщо ви малюєте з середини або підставки, коли є доступна плитка дикого кольору, ви також повинні взяти одну плитку дикого кольору. Після того, як всі тайли будуть складені, кожен гравець по черзі додаватиме тайли на свої ігрові дошки, дотримуючись правил розміщення.
Дикі символи тут важливі, оскільки ви можете використовувати їх, щоб збільшувати свої резерви та розміщувати фішки, які ви, можливо, не зробили інакше. Заповніть певні місця та візерунки, і ви отримаєте доступ до таких бонусних плиток, які допоможуть вам заповнити ще більше поля вашого гравця. Простий для розуміння, але не позбавлений глибини, це ще один хоумран для франшизи Azul!