Azul: Stained Glass of Sintra — це продовження неймовірно популярної гри Azul від того ж дизайнера Майкла Кіслінга та того ж видавця Next Move Games.
Azul: Stained Glass of Sintra зберігає деякі з основних механізмів малювання плитки Azul, але представляє нові методи укладання плитки та нову тему. У Azul: Stained Glass of Sintra гравцям доводиться вибрати різнокольорові скляні панелі, щоб прикрасити вікна каплиці палацу Сінтра в Португалії.
Кожного ходу ряд плиток ринку буде заповнено чотирма випадковими прозорими пластиковими плитками, витягнутими навмання п’ятьма різними кольорами. Під час свого ходу гравець вирішує взяти всі плитки одного кольору з ринкової локації та додати їх до одного стовпця на своєму полі гравця, що представляє вітраж. Плитки потрібно розміщувати на місці відповідного кольору, і всі зайві плитки будуть витрачені, що призведе до вирахування балів.
З появою пішака-скляра кількість стовпчиків, у які ви можете розміщувати плитки, обмежена, якщо ви не пропустите хід, щоб скинути пішака. Вам також потрібно ретельно спланувати наперед, щоб переконатися, що ви отримуєте найбільшу кількість балів за кожну колонку, яку ви заповнюєте, розраховуючи її до завершення на правому повороті для бонусних балів, а також намагаючись максимально використати додаткові бали за вже завершені колонки . Щоб додати ще більше різноманітності, кожен стовпець є двостороннім і перевертається після завершення, тому налаштування гри щоразу відрізняються.
Azul: Stained Glass of Sintra пропонує інший досвід, ніж оригінальний Azul, який може бути трохи складнішим і підходить для досвідчених гравців. Подібно до Azul, досвід покращено за допомогою фантастичних компонентів, а також загадкового ігрового процесу.