Гікачу відомо, що ця класична гра з'явилась ще понад 2 тисячі років тому у Стародавньому Китаї. Неймовірно, але й досі вона залишається популярною, про що свідчать аматорські турніри по всьому світу, а в деяких країнах навіть професійні змагання.
«Ґо» також відома як гра самураїв і є частиною японських традицій.
Принцип гри
Гра розрахована на двох гравців від 6 років і старше, одна партія займе від 20 хвилин. Містить магнітне поле розміром 19х19 ліній та 361 фішку – 181 чорного та 180 білого кольору. Мета гри – захопити територію та фішки суперника. Гравець з чорними фішками починає гру. Гравці по черзі виставляють по одній фішці на ігрове поле на місця перетину ліній. Гравець може захоплювати території, якщо зможе оточити камені опонента з усіх сторін. Захоплені фішки видаляються з поля. Хід, який призведе до видалення власних фішок, заборонений.
Ситуація «Ко»
Гравець не може робити хід, який повторює ситуацію в його минулому ході. Іншими словами, не можна поторювати хід туди-назад, адже це може продовжуватись безкінечно.
Завершення гри
В ситуації, в якій вже не можливо виконати незаборонений хід, гравці по черзі пасують, і підраховують переможні очки:
за кількість пустих перетинів ліній всередині захоплених територій, за захоплені камені суперника.