Настільна гра Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла
- Виробник: Kilogames
- Артикул: JOY-7968
Варіанти доставки
-
У відділення Нової Пошти
Доставка протягом 1-2 днів з моменту відправки -
У поштомат Нової Пошти
Доставка протягом 1-2 днів з моменту відправки -
Адресна доставка
Доставка протягом 1-2 днів з моменту відправки -
У відділення Укрпошти (безкоштовно)
Доставка протягом 1-7 днів з моменту відправки -
Міжнародна доставка (детальніше)
Термін доставки індивідуальний та залежить від країни призначення
Відео про Настільна гра Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла
Опис Настільна гра Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла
ЕПІЧНА ПАТІ-БІЙНЯ
Божевільна карткова гра про битви бойових магів. Гра «Epic Spell Wars of the Battle Wizards: Duel at Mt. Skullzfyre» вийшла у світ у 2012 році. У тому ж 2012 році гра стала номінантом конкурсу «Golden Geek» у категорії «Найкраща паті-гра».
УГАРНИЙ МАГІЧНИЙ ТУРНІР
Дії настільної гри «Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла» відбуваються в королівстві Кровобійня, яке раніше, незважаючи на назву, було цілком мирним місцем. Тепер же все перевернулося з ніг на голову, і маги всіх мастей щороку підіймаються на священну гору Череповерла, щоб запалити на великому турнірі, дати прикурити всім ракам і показати суперникам, де зимує кузькіна мати. Турнір виграє той, хто збере дві медалі недобитих чаклунів, тобто двічі вціліє в божевільному мочилові.
ВІД ЗАВОДИЛИ НАВОРОЧЕНИЙ ПРИХІД
Учасники гратимуть доти, доки один із них не виграє два раунди. Такого гравця буде оголошено переможцем. Щоб виграти раунд, потрібно знищити всіх супротивників, обнуливши їхнє життя. Маги починають раунд із двадцятьма життями, теоретично вони можуть збільшити свою живучість до двадцяти п'яти, але це навряд. У ході гри бойові маги добирають карти з колоди, а потім складають круті заклинання. Круті заклинання складаються з трьох карт – заводили, навороту та приходу. Менш круті складаються з меншої кількості карт, натомість автор найкоротшого заклинання отримує право вдарити першим.
ШАЛЬНІ ШКОЛИ
Карти заклинань можуть належати до різних шкіл магії. Школа мороку - це виколи собі одне око, щоб ворог втратив два. Трава дозволяє магу підлікуватися. Пристріт якось пов'язаний зі скарбами. Угар і кумар – дві сторони однієї медалі, обидві не надто приємні для противників. Часто заклинання вимагає кинути кубик, причому гравець отримує один додатковий кубик за кожну карту відповідної школи магії. Карти скарбів дають різні бонуси власникам, а карти шаленої магії використовуються як джокери при складанні заклинання.
Характеристики Настільна гра Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла
Характеристики | |
Вид продукції | Настільна гра |
Жанр | Фентезі; Гумор |
Вік | 16+ |
Гравців | 2; 3; 4; 5; 6 |
Країна друку | Україна |
Мова | Українська |
Текст у грі | Мало |
У коробці | 40 карт витоків, 40 карт талантів, 40 карт фіналочок, 8 планшетів чаклунів, 8 карт "Дика магія", 25 карт скарбів, 25 карт Мертвих чаклунів, 7 жетонів "Один у полі", 6 жетонів черепів, 4 кубики, 1 гора Череповерла |
Час партії | 30 - 40 хвилин |