Настільна гра Дюна. Війна за Арракіс (Dune: War for Arrakis)
- Виробник: Geekach Games
- Артикул: JOY-7593

Варіанти доставки
-
У відділення Нової Пошти
Доставка протягом 1-2 днів з моменту відправки -
У поштомат Нової Пошти
Доставка протягом 1-2 днів з моменту відправки -
Адресна доставка
Доставка протягом 1-2 днів з моменту відправки -
У відділення Укрпошти (безкоштовно)
Доставка протягом 1-7 днів з моменту відправки -
Міжнародна доставка (детальніше)
Термін доставки індивідуальний та залежить від країни призначення
Відео про Настільна гра Дюна. Війна за Арракіс (Dune: War for Arrakis)
Опис Настільна гра Дюна. Війна за Арракіс (Dune: War for Arrakis)
Арракіс — це місце, де народжуються інтриги, де вода цінніша за золото. Це планета, яка приваблює своїми незліченними багатствами, але водночас є неприступною. За неї точиться боротьба, яка забирає безліч життів. Ласкаво просимо у світ Дюни.
"Дюна. Війна за Арракіс" (Dune: War for Arrakis) — це грандіозна настільна гра, де ви та ще троє гравців стаєте лідерами могутніх домів, віддаючи накази своїм арміям, щоб завоювати владу над пустельною планетою та її безцінними прянощами. Однак тут інтриги не завжди вирішують усе, як і груба сила не гарантує перемоги.
У боротьбі за Арракіс беруть участь два великі доми: Харконени та Атріди. Їхні підходи до битв, як і бачення світу, разюче відрізняються, що забезпечує унікальний досвід для кожної зі сторін конфлікту.
Харконени вже володіють значною військовою силою на планеті, контролюють видобуток прянощів та отримують таємну підтримку Імператора. Їхні жорстокі солдати готові до останнього захищати харвестери, добуваючи ресурси для зміцнення свого впливу у галактиці. Але на їхньому шляху стають місцеві жителі — фремени, вільнолюбні воїни, які звикли до жорстоких умов пустелі й готові захищати свій дім.
Проте Арракіс приховує більше небезпек. У нескінченному морі піску ховається Шай-Хулуд, легендарний піщаний черв, якому не до вподоби втручання чужинців.
Атріди, вірні своїм ідеалам справедливості, знайшли спільну мову з фременами. Їхні сили значно слабші, але їм допомагають передбачення Бене Ґессерит, здатні змінити хід битви. Виконання таємного пророцтва може забезпечити Атрідам владу над усім Арракісом. Однак, щоб досягти цього, їм доведеться пережити навалу армій Харконенів, зради й постійні засідки.
"Дюна. Війна за Арракіс" — це гра, яка вимагає ретельного планування, стратегічного мислення та трохи удачі, щоб кидки кубів принесли потрібний результат, а ворожі ядерні арсенали не перетворили ваші війська на попіл.
Готові взяти на себе відповідальність за долю цілої планети? Тоді мерщій додавайте цю епічну настільну гру до своєї колекції!
А якщо вам до вподоби масштабні битви, але у світі фентезі, а не наукової фантастики, зверніть увагу на асиметричний варгейм "Війна Персня", що занурить вас у легендарні простори Середзем’я.
Характеристики Настільна гра Дюна. Війна за Арракіс (Dune: War for Arrakis)
Характеристики | |
Вид продукції | Доповнення до гри |
Жанр | Воєнні; Стратегії; На кубиках; Фантастика |
Тематика | Бої та битви, Життя людей |
Автор | Francesco Nepitello, Marco Maggi |
Вік | 14+ |
Гравців | 1; 2; 3; 4; 5; 6 |
Категорія | Dice, Miniatures, Movies / TV / Radio theme, Novel-based, Science Fiction, Wargame |
Країна друку | Китай |
Механіка | Area Majority / Influence, Area Movement, Dice Rolling, Die Icon Resolution, Events, Simulation, Team-Based Game |
Мова | Українська |
Текст у грі | Мало |
У коробці | 129 фігурок, 1 поле "Прянощі повинні текти", 1 планшет гравця за Харконненів, 1 планшет гравця за Атрідів, 2 частини ігрового поля, 3 жетони родинного ядерного арсеналу, 3 маркери передбачення, 3 маркери імперії, 1 маркер панування, 1 жетон запасу прянощів, 8 жетонів початкового розгортання Атрідів, 8 жетонів розгортання Атрідів, 12 жетонів початкового розгортання Харконненів, 16 жетонів знака хробака, 5 жетонів Бене Ґессерит, 6 екологічних випробувальних станцій, 14 жетонів поселень, 24 кубики, 125 карт, 6 жетонів конуса тиші, 4 планшети гравців |
Час партії | 120 хвилин |
Друковане видання | |
Ілюстратор | Henning Ludvigsen, Stefano Moroni, Paolo Parente, Steve Prescott |