«Blood Rage: Mystics of Midgard» - доповнення до гри «Лють крові». Це доповнення додає в кожен клан нові фігурки — чаклунів, готових узяти участь у битвах. Воно містить 10 високодеталізованих пластикових фігурок, 10 кольорових підставок та 11 карт. Якщо ви хочете урізноманітнити гру, спробувати нові тактики й стратегії, Гікач радить купити дане доповнення.
Чаклуни Мідґарду. Доповнення до гри «Лють крові»
На початку гри чаклуни недоступні кланам. Коли гравець викладає на планшет клану одну з карт поліпшення клану з цього доповнення, то додає у свій резерв одну зі своїх фігурок чаклунів.
Зауважте, що поліпшення клану відрізняється від поліпшення монстра чи військ, тому ви не зможете відразу виконати чаклуном дію набігу. Ви просто додасте його фігурку у свій резерв. Однак, починаючи з наступного ходу, ви зможете витратити дію і здійснити набіг чаклуном. Як указано на карті-пам’ятці, набіг чаклуна не вимагає витрат люті, а його сила дорівнює 2.
Кожна ваша чаклунська карта поліпшення наділяє ваших чаклунів вказаною на ній властивістю. Якщо ваш клан виклав кілька таких поліпшень, то кожен ваш чаклун володіє властивостями кожної з цих карт.
Властивості чаклунів
Можете переміщувати своїх чаклунів у сусідню зовнішню провінцію замість того, щоб знищувати їх. Ваші чаклуни можуть здійснювати набіги в селища, зайняті воїнами або іншими чаклунами, знищуючи ці фігурки. Щоразу коли ви перемагаєте в битві, ви здобуваєте 3 очки слави за кожного чаклуна, що брав участь у цій битві.
Відеоогляд настільної гри Лють крові. Чаклуни Мідґарду (Blood Rage: Mystics of Midgard)
Характеристики Настільна гра Лють крові. Чаклуни Мідґарду
Характеристики
Вид продукції
Настільна гра
Жанр
Стратегії; Воєнні
Тематика
Бої та битви, Казкові істоти, Стародавній світ, Фентезі, Чари і магія
Автор
Eric M. Lang
Інші доповнення до гри
Лють крові. П’ятий гравець Лють крові. Боги Асґарду
Базова гра
Лють крові
Вік
14+
Гравців
2; 3; 4; 5; 6
Категорія
Card Game, Expansion for Base-game, Fantasy, Fighting, Miniatures, Mythology, Wargame
Країна друку
Китай
Механіка
Action Points, Area Majority / Influence, Campaign / Battle Card Driven, Hand Management, Open Drafting