Невгамовний Індіана Джонс знову потрапив у пастку. Стародавній храм надійно зберігає свої таємниці і не хоче відпускати відважного авантюриста. Чи виявиться шукач пригод досить розумним, щоб вибратися з пастки? – Це залежить лише від тебе! Вибираємо в буклеті завдання та розташовуємо деталі на полі так, як зазначено у завданні. У цьому нам допоможуть символи нанесені на стінах лабіринту. Отже, лабіринт збудований, фішка-мандрівник встановлена у вказаному місці, починаємо гру! Щоб фішка могла дістатися виходу, потрібно пересувати деталі таким чином, щоб перед нею відкривався прохід. Виймати та переставляти деталі заборонено. Можна підніматися сходами на верхній рівень і проходити там, але зупинитися фішка може тільки на деталях з отворами, тобто, на нижньому рівні. І краще не намагатися пройти через басейн із крокодилами – вони дуже голодні! Якщо мандрівник благополучно досягнув виходу, ви перемогли! Але хіба може небезпека зупинити справжнього авантюриста? Він знову потрапляє до таємничого храму і знову вам доводиться його рятувати – 60 завдань головоломки чекають на тебе!
Характеристики Настільна гра Храм-пастка (Temple Trap)
Характеристики
Вид продукції
Настільна гра
Жанр
Дедуктивні, Казуальні (прості і швидкі), Логічне мислення, Прості правила
Тематика
Життя людей, Розваги, відпочинок
Автор
Raf Peeters
Вік
7+
Мова
українська
Відгуків (0) Настільна гра Храм-пастка (Temple Trap)