Опис Настільна гра Воїни підземель (Dungeon Fighter: Second Edition)
Dungeon Fighter - друге видання пригодницької гри на спритність!
«Dungeon Fighter: Second Edition» залишає в основі головний рушій оригіналу, тож гравців все так само мандруватимуть підземеллям та битимуть монстрів завдяки своїй влучності у кидках кубиків на особливому полі мішені. А втім, з'явилось чимало змін!
Якщо ви бажаєте ще більше розширити свій досвід у Dungeon Fighter, придивіться до самостійних версій гри «Labyrinth of Sinister Storms», «Castle of Frightening Frosts», «Catacombs of Gloomy Ghosts» або «Chambers of Malevolent Magma».
Ігролад «Dungeon Fighter»
У «Dungeon Fighter» гравці обирають свого героя з особливим планшетом здібностей, кожна з яких відповідає кубам одного з трьох кольорів. Після вибору героїв та боса, із яким ви будете битися, підготуйте лічильники здоровʼя персонажів та ворогів, колоди монстрів та крамниці, усі жетони, поле та обʼємні предмети та розпочинайте гру!
Гра триватиме декілька раундів, протягом кожного гравці пройдуть через три фази.
Першою є дослідження підземелля, під час якого гравці обиратимуть одну з двох карт шляху, яким вирішили заглиблюватися у нетрі місцевості. У фазі дослідження на поле також виходитимуть нові монстри.
Другою фазою є бій. Протягом бою герої по черзі обиратимуть один із доступних кубів та жбурлятимуть до мішені. Якщо виконано усі умови щодо особливих поз та використання предметів і куб приземлився у мішені після того, як хоча б один раз відскочив від столу, герой наносить монстрові ушкодження відповідно значення у зоні мішені, до якої влучив гравець. Чим ближче до центру, тим більше значення. А як влучите у яблучко, то й взагалі нанесете десять ушкоджень. Як кубик закотиться до одного з отворів, це буде вважатися промахом. Якщо ж ви промахнулися, монстр нанесе вам ушкодження, рівні значенню на його карті. Коли ваше здоровʼя опускається нижче нуля, ви вибуваєте з гри до перемоги над монстром. Якщо ж усі гравці вибудуть до того, як чудовисько переможуть, гру програно.
Якщо за результатом кидку на грані кубика відповідного до однієї зі здібностей героя випаде символ ока, гравець зможе скористатися цією здібністю.
Третьою фазою після бою є відпочинок. Під час нього гравці зможуть отримати винагороду за переможеного монстра та відновити здоровʼя. Герої, що вибули з бою, під час відпочинку отримують шрами. Кожен жетон шраму закриває гравцеві одну з трьох здібностей на планшеті його персонажа.
Якщо на картах підземелля вам трапилось десять або більше символів крамниці після попередніх закупів, ви зможете до неї завітати. Після третього відвідування крамниці замість звичайного монстра на поле вийде бос. Перемога над босом принесе перемогу команди у грі!
Нововведення другого видання
Змінена механіка створення підземелля. Карти тепер обирає Лідер партії, й крамниця тепер трапляється на шляху не після кожної локації, а після кожного десятого символу крамниці на картах.
Змінені винагороди за перемогу. З монстрів герої отримують менше досвіду, але й самі партії через зміну створення підземелля стали довші, тож до сутички з босом ви встигнете приготуватися.
Змінені вороги та герої. Крім нових персонажів, зміни відбулися й у властивостях. герої тепер можуть носити із собою більше спорядження, а вороги мають особливі властивості, охарактеризовані ключовими словами.
Відеоогляд Dungeon Fighter: Second Edition
Характеристики Настільна гра Воїни підземель (Dungeon Fighter: Second Edition)
Характеристики |
Жанр |
Кооперативні; Америтреш; На кубиках; Фентезі |
Вік |
8+ |
Гравців |
1; 2; 3; 4; 5; 6 |
Механіки |
Америтреш, Вибір дій, Пригодницька, Розбудова планшета, Спритність |
Мова |
Українська |
Текст у грі |
Мало |
У коробці |
1 поле-мішень;, 12 гральних кісток;, 8 аркушів героїв;, 48 карт монстрів;, 6 карт босів;, 21 карта підземель;, 48 карт спорядження;, 30 пластикових золотих монет;, 1 лічильник життя монстрів;, 8 пластикових маркерів життя;, 23 ігрових жетони;, правила гри. |
Час партії |
45 - 60 хвилин |
Відгуків (0) Настільна гра Воїни підземель (Dungeon Fighter: Second Edition)