У стародавніх мітах Японії дракони не були далекими й незбагненними істотами, а жили поруч з людьми. Ці таємничі створіння символізували природну гармонію, енергію, а їхні духи могли надавати особливі переваги тим, хто знав, як їх спіймати.
«Тацу: Драконолови» – це швидка карткова гра зі взятками, де гравці стають ловцями драконів і змагаються за могутність свого клану. Гравцям потрібно прораховувати кожен крок, об’єднуючи драконячі духи під своїм знаменом. Гра поєднує прості правила з глибокою стратегією.
Поціновувачам ігор зі взятками Joy також рекомендує гру «За Нортвуд!», де гравець об'єднує правителів лісового королівства.
Ігролад
Духи поділяються на два клани: червоний/чорний і жовтий/білий.
Гра гнучка до кількості учасників і має адаптовані правила для двох, трьох та чотирьох гравців. Можна грати один проти одного, із духом-примарою або об'єднуватися в клани.
У свій хід гравець може викласти карту духа свого клану перед собою або зі своєї руки, або попросити іншого гравця. Раунд завершується після викладення чотирьох карт. Гравець із найсильнішим духом виграє взятку й забирає всі викладені карти.
Якщо гравець використовує карту духа злиття, усі викладені карти відкладаються, і він розпочинає наступний раунд. Переможець цього раунду забирає обидві взятки.
Підрахунок очок
Після завершення кожної партії клани підраховують зароблені очки. Підсумуйте кількість карт усіх пійманих духів і помножте результат на значення духів-помножувачів кольору вашого клану. Якщо у клану немає карт помножувачів своєї масті, очки за цю партію не нараховуються.
Кінець гри
Гра завершується, коли одна з команд набирає 500 очок. Переможцем оголошується команда, яка першою досягла цієї межі.
Характеристики Настільна гра Тацу: Драконолови (Tatsu)