«Harmonies» — тематична абстрактна гра про створення власних природних ареалів, яка може похвалитися дерев'яними жетонами ландшафтів та художньо оформленими картками тварин.
Гармонія балансу і тактики
Центральне поле з випадковими жетонами та 5 карт тварин утворюють так званий ринок ресурсів.
Хід гравця починається з обов'язкової дії — розміщення жетонів. Для цього гравець обирає з центрального поля одну ділянку з жетонами та забирає їх усі на свій планшет, після чого заповнює пусту ділянку трьома новими жетонами з мішечка.
Окрім цього, в будь-який момент свого ходу гравець може брати карти тварин та/або розміщувати фішки тварин на планшеті. Обравши одну з карт на ринку, гравець викладає її біля свого планшету та отримує відповідну кількість фішок тварин.
Заселення крихітного світу
У кожної тварини — свій ареал проживання, і розмістити її можна лише в межах відтвореної ландшафтної групи, зображеної на карті тварини.
Жетони ареалів, які можуть накладатися поверх один одного, утворюють гори, будівлі та дерева, а водойми й поля завжди займають один рівень висоти. Висота дерев та гір повинна співпадати з ареалом тварини.
Кінець гри
Наприкінці гри карти, з яких було розміщено жетони тварин, приносять гравцеві переможні очки. До результату також додаються бонуси за кожен тип ландафту:
дерева 1,3 або 7 очок в залежності від висоти, стовбур без зеленої фішки зверху очок не приносить, гори 1,3, або 7 очок в залежності від висоти, поодинокі гори, не з'єднані з іншими, очок не приносять, 5 очок за кожне поле — групу з 2 або більше жетонів, 5 очок за кожну будівлю, навколо якої є принаймні три інших кольори жетонів, найдовша річка в залежності від кількості жетонів у її складі.
Після кількох захоплюючих партій, Joy радить додати в гру карти духів для урізноманітнення ігрового досвіду. Фішки духів подібні до тварин, та вони можуть принести додаткові очки за різноманітні групи ландшафтів, що впливатиме на власний стиль стратегії.