Качконіс (Platypus) — це кооперативна гра, у якій туристи намагаються знайти загаданий іменник. У цьому їм допомагатимуть провідники, використовуючи карти прикметників як підказки. Мета туристів — поступово відкидати іменники, що найменше відповідають підказкам провідників. Якщо наприкінці раунду загаданий іменник залишається єдиною видимою картою, то команда досягає успіху! Це відмінна настільна гра для вечірок і великих компаній, сімейних посиденьок, що однозначно подарує купу незабутніх емоцій. Учасників може бути аж до 8, а у комплекті знайдеться декілька сотень карток з іменниками та прикметниками. За рахунок кількості компонентів і усіляким можливим комбінаціям варіативність гри на доволі високому рівні, можете не сумніватись! Правила запропонують вам декілька режимів, аби ви могли краще підлаштувати ігровий процес під власні потреби. Але про все послідовно. Оскільки це настільна гра для вечірок, то правила повинні бути максимально простими. Треба ж одразу розібратися з усіма нюансами, аби весело провести час. У центрі столу викладається ігрове поле, на якому будуть лежати 8 числових карток. Колода іменників ретельно шафлиться (перетасовується), звідти дістається 8 карт, які розміщуються біля номерів відповідно, ще 3 - сформують резерв і лежатимуть долілиць. Колода прикметників теж шафлиться, після чого 8 карток видається кожному гравцю. Усі інші ще знадобляться протягом партії, тож далеко їх не відкладайте. Хтось з гравців (за правилами, це найстарший за столом) стає першим дослідником, а учасник ліворуч від нього другим. Якщо ж гравців усього троє, то вистачить й однієї людини у такій ролі. Спочатку розгляньмо режим Коали – найпростіший в освоєнні. Раунд стартує з того, що дослідники перемішують числові карти. Одна з них дістається випадковим чином і показується всім іншим. Ось той самий качкодзьоб (іменник під цим номером), якого необхідно відшукати. Гравець ліворуч від дослідників стає першим Провідником, а далі - на вас очікує дві фази, де усе й вирішиться. Почнемо з фази А. Провідник обирає прикметник, який краще за все описує ціль. Можна пропустити свою чергу, але наступний гравець повинен виконати цю дію. Якщо гравець має всього 3 картки в руці, то необхідно добрати ще одну з колоди для більшої варіативності. У фазі Б в дію вступають дослідники. Потрібно відсіяти 1 чи 2 іменники, які ажніяк, на їхню думку, не підходять до отриманого прикметника. Якщо після цього гра ще не завершилась перемогою чи поразкою команди, то можна переходити до наступного Провідника. Раунд завершиться перемогою гравців, якщо залишиться лише одна картка-качкодзьоб. Якщо ж його відкинуть, на жаль, це поразка. Після цього йде наступний раунд. Скиньте всі розіграні прикметники та замініть качкодзьоба новим іменником. Змінюється й посада дослідника, яка передається за годинниковою стрілкою. Після четвертого раунду гра завершується. Підрахуйте кількість вдалих здогадок і визначте успішність команди. Декілька слів й про інші варіанти гри. Режим Дінго створений для тих, кому хочеться складніших викликів. Кількість раундів визначають самі гравці. Навіщо обмежуватися лише чотирма? Але цього разу ви гратимете, поки не здійсните хоча би одну помилку. Як далеко вам вдасться зайти? Встановіть рекорд, який ніхто не зможе досягнути. Режим Сідней пропонує вам збільшити кількість гравців, аби партії стали просто незабутніми. Всього лиш троє з вас будуть Провідниками, які й отримають прикметники для майбутніх підказок. Кожного раунду ви самі обираєте нових Провідників. Можете тільки уявити партію, яка поєднає цей варіант із Дінго! Настільну гру Качконіс (Platypus) навряд можна назвати революційною чи щось подібне. Але чи є вона веселою та захоплюючою? Звісно! Та ще й кожна партія завдяки величезній варіативності карток - унікальна. Ви тут навіть не змагаєтесь за перемогу, адже всі намагаєтесь діяти разом, заради спільної мети.